تخفیف ویژه!
کد شناسه :15258

من و کودک من

8,900,000 ریال

Rated 5.00 out of 5 based on 0 بررسی
(0 بررسی)

توضیحات کتاب من و کودک من - این کتاب، در درجه نخست، آن بوده است که پدران و مادرانی که خواسته یا ناخواسته در نتیجه پیوند زناشویی و در اثر آمیزش جنسی که مبنای گسترش حیات و ادامه زندگانی است، جنینی را در شکم و در زیر قلب خود به وجود آورده اند و پس از 9 ماه دوران بارداری، نوزادی را به این جهان خاکی تحویل داده اند، بدانند که برای سلامتی این جنین و نوزاد چه باید بکنند و در درجه دوم این کتاب، پاسخی است درست و منطقی و علمی به خواسته مادرانی که می خواهند رشد و پرورش کودک شان بدون مشکل باشد و مسایل پرورش جسم و روان فرزندشان به بهترین وجه ممکن حل شود.
در گذشته نه چندان دور در اثر عدم آگاهی از دانش پزشکی و یا در دسترس نبودن آن برای همگان، تعداد بیشماری از کودکان در همان دوران جنینی یا شیرخواری جان می سپردند.
اما در حال حاضر، عده ای از کودکان با برخورداری از مواهب دانش پزشکی زنده می مانند و عده ای دیگر به علت محرومیت از این موهبت و یا به علت فقر و فاقه جان می سپارند، ولی این دسته از کودکان که قربانیان فقر و محرومیت از دانش پزشکی هستند نیز حقی دارند. از این رو کتاب حاضر، بر پایه منابع و مآخذ علمی و نیز بر اساس تجارب و تحقیقات مولف پایه گذاری شده است و می تواند روش نگهداری، پرورش، تغذیه و اصول پیشگیری را به مادران  بیاموزد و...
( فروشگاه اینترنتی آثار بوک )
چکیده کتاب من و کودک من : این کتاب با ارائه اطلاعاتی از تندرستی مادر در دوران حاملگی، روش تغذیه، پرورش، نگهداری و پیشگیری از بیماری ها و حوادث کودک، راهنمای مناسبی  برای کسانی بوده که به آسانی به پزشک دسترسی ندارند.