تخفیف ویژه!
کد شناسه :70810

بچه های شیشه ای در خانه نفرین شده

280,000 ریال

Rated 5.00 out of 5 based on 0 بررسی
(0 بررسی)
موجود نیست

توضیحات کتاب بچه های شیشه ای در خانه نفرین شده - در خانه ی جدید ( بیلی ) ماجراهای مرموزی پیش می آید. به نظر می رسد خانه آن ها را نمی خواهد! بیلی همراه دوست خود ( علاء الدین ) در مورد تاریخچه ی خانه که بسیار مبهم و مرموز هم هست تحقیق می کند که یک شب با ضربه هایی که به پنجره ی اتاقش می خورد از خواب می پرد و ماجرا شکل تازه ای به خود می گیرد.
بخشی از کتاب: کسی نمی دانست خانواده ای که قبلا در آن زندگی می کرد، کجا رفت. تابستان پیش، یک روز وسایل شان را جمع کردند و از آن جا رفتند. از آن پس خانه خالی مانده بود. مردی که خانه را به بیلی و مادرش نشان می داد گفت: ماه ژوئن به من زنگ زدند و گفتند به دلیل شغل جدید پدر خانواده در یک شهر دیگر سریع باید به آن جا بروند و از من پرسیدند می توانند در فروش خانه به آن ها کمک کنم؟ مرد سر تکان داد و جلوتر از آن ها به طرف پله های در ورودی رفت. بیلی یکباره حس کرد تردیدی به دلش افتاد: از این پس باید در این خانه زندگی کنند؟ و...
( فروشگاه اینترنتی آثار بوک )
چکیده کتاب بچه های شیشه ای در خانه نفرین شده : این کتاب، از سری داستان های سوئدی نوشته ( کریستینا اولسون ) و ترجمه شده به قلم شیوای ( متین پدرامی ) بوده که توسط انتشارات پیدایش تهیه و روانه بازار شده است.