تخفیف ویژه!
کد شناسه :58220

ساناز سانیا

16,000,000 ریال

Rated 5.00 out of 5 based on 0 بررسی
(0 بررسی)
موجود نیست

توضیحات کتاب ساناز سانیا - موسسه ساناز سانیا در نخستین اقدام و با مدیریت متعهدانه و تخصصی ( ساناز مینایی ) در سال 1362 خورشیدی نخستین آموزشگاه تخصصی آشپزی و شیرینی پزی کشور را بنیان گذاری کرد. موسسه یاد شده، در اولین اقدام با انتشار اولین کتاب های معتبر میوه آرایی، دکور غذا و سایر اقدام های فرهنگ سازی به نحوی جذاب، موج فرهنگی مثبتی از اهمیت آموزش  تخصصی برای بسیاری از هنرجویان و مدیران ممتاز پیشه آشپزی و شیرینی پزی ایجاد کرد. در ادامه، این آموزشگاه به قدری در حوزه آموزش کاربردی، حرفه ای عمل کرد که امروزه بی اغراق و به گواه اهل فن، با کارنامه ای درخشان به نگین تبان صنعت غذای ایران زمین تبدیل شده است. کما این که در ادامه پس از انتشار 27 عنوان کتاب، با مجوز دانشگاه غیر انتفاعی در سال 1377 و همچنین مجوز دانشگاه علمی و کاربردی در سال 1389 به فعالیت های فراگیر آموزشی گام نهاد تا پس از اعطای نشان منتخب جهانی به این موسسه، نظام آموزشی این پیشه ارزشمند، وارد فاز تازه ای شده باشد.
به این ترتیب برای یک هنرجوی آشپزی یا شیرینی پزی حرفه ای، با توجه به ملاحظات اقتصادی، صرفه جویی زمانی، اعتبار مدرک دریافتی و کسب مهارت های کاربردی، دغدغه نبودن امکانات ارتقای مهارت های متناسب با استانداردهای بین المللی آشپزی و شیرینی پزی برطرف شده است و...
( فروشگاه اینترنتی آثار بوک )
چکیده کتاب ساناز سانیا : این کتاب دایره المعارفی از نکته ها و تکنیک های آشپزی بوده که همه آن چه در آشپزی به آن احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می دهد.